Θα βρείτε παρακάτω τις συνηθέστερες ερωτήσεις που τίθενται από τους πελάτες μας.

Πως μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα σας;

Μπορείτε κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο να μας καλείτε από 9πμ έως 2μμ και κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή από 9πμ έως 2μμ & 5μμ έως 9μμ στο τηλέφωνο (+30) 24670 86967 ή μέσω email στο vrakazoi@gmail.com και θα λύσουμε κάθε σας απορία.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με αντικαταβολή, κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο σας. Υπάρχει επιβάρυνση στο συνολικό κόστος της παραγγελίας μ’ αυτή τη μέθοδο.
  2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Θα ενημερωθείτε μέσω email αμέσως μετά την παραγγελία σας σχετικά με τον αριθμό λογαριασμού που μπορείτε να κάνετε την κατάθεση και τις οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθήσετε.
  3. Με online πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής. Οι online πληρωμές διαχειρίζονται με ασφάλεια μέσω της υπηρεσίας Viva Wallet, ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος αδειοδοτημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος για λειτουργία εντός EOX-31.

Πως πραγματοποιείται η πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό;

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, παρακαλούμε καταθέστε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στον αριθμό λογαριασμού που θα λάβετε μέσω email. Επίσης χρησιμοποιήστε ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας που θα βρείτε στο ίδιο email. Μόλις επιβεβαιώσουμε την πληρωμή θα στείλουμε την παραγγελία σας.

Πως παραγγέλνω μεγάλου όγκου παραγγελίες;

Αν η παραγγελία σας ξεπερνάει το επιτρεπόμενο βάρος/όγκο θα χρησιμοποιήσουμε μεταφορική εταιρία και δυστυχώς δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή παρά μόνο η πληρωμή με τραπεζική κατάθεση. Τα έξοδα μεταφορικών διαμορφώνονται ανάλογα με την τοποθεσία σας και επιβαρύνουν τον παραλήπτη. Μόλις λάβουμε μια παραγγελία μεγάλου όγκου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για το νέο κόστος της και εφόσον συμφωνείτε προχωρούμε κανονικά με την αποστολή.

Η περιοχή μου ανήκει σε απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές, τι πρέπει να γνωρίζω;

Αν η περιοχή σας θεωρείται απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη υπάρχει επιπλέον χρέωση στα έξοδα αποστολής. Σ’ αυτή τη περίπτωση, εφόσον λάβουμε την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για το νέο κόστος της και εφόσον συμφωνείτε προχωρούμε κανονικά με την αποστολή.

Πόσο καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί;

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 2μ.μ. επεξεργάζονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 2μ.μ.), Σάββατο & Κυριακή επεξεργάζονται Δευτέρα.

Η παράδοση, εφόσον τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα, γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών για τις πρωτεύουσες των νομών και τις μεγάλες πόλεις. Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες / απομακρυσμένες περιοχές και νησιά η παράδοση γίνεται έως 4 εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αποτελείται από μεγάλου όγκου προϊόντα ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τις μεταφορικές που θα χρησιμοποιηθούν μέχρι τον προορισμό σας.

Πως αλλάζω την διεύθυνσή μου και τα υπόλοιπα στοιχεία του προφίλ μου;

Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες του λογαριασμού σας μέσα από τον λογαριασμό σας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σε περίπτωση που διαπιστώσετε λάθος στα στοιχεία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να το διορθώσουμε.

Πως θα γνωρίζω πως η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Σε περίπτωση που επιλέξετε σαν επιλογή πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, μόλις επιβεβαιώσουμε την κατάθεση θα στείλουμε το συντομότερο την παραγγελία σας. Αν επιλέξετε σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή ή χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, τότε θα στείλουμε εντός μίας εργάσιμης μέρας την παραγγελία προς τον προορισμό της. Αφού στείλουμε την παραγγελία σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό email που θα σας ειδοποιεί.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω κάποιο πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε διαβάζοντας την Πολιτική Επιστροφών μας.